Tillbaka hos broder!

Nu är jag efter helgens äventyr tillbaka hos min bror i Enköping!

"Men hur kom du dit i första början?" Frågar ni er säkert då!

Jodu! I Fredags åkte jag med min flickvän och hennes pappa från Faluns lugna o trygga vrå för att bosätta mig i storstaden!

Sommarlovet är här och det innebär att man ska jobba, sola, ta det lugnt, bada och andra roliga äventyr!

Efter en bilresa på cirka två timmar var vi framme i Enköping där min första anhalt var. Min bror med familj bor där och jag hälsar på under veckan. (sjukt spännande blogg idag eller hur?)

Efter att ha mellanlandat där så åkte jag in till stockholms stad för att fira en kompis som fyllt år! Mycket roligt!

Trevliga människor som man inte sett på år och dar och god dryck! Recept på skoj!


Sedan blir man lite för onykter och bestämmer sig för att dra på efterfest hos en polare med hans rosevin och sitta o snacka skit till klockan 7 på morgonen.

Varför gör jag sånt här? Jag är 25 år gammal. Jag fyller 26 om två månader. Jag ska veta bättre än att dricka alkohol som om jag vore 18. Som tur är har jag upptäckt den ultimata antibakis kuren tack vare min vän Ludvig. (Blåser till fanfar)

Men likt förbaskat! Jag behöver min sömn! Annars sover jag ju tills nästa årstid! Jag är ingen unge längre.

Nåväl... kanske blir det här sista sommaren med att beställa in "en till öl". Vi får se vi får se...

Här är jag i alla fall igen. Hos min bror. Klockan är nästan 9 och jag har varit uppe sedan 05:30. Varför? DET ÄR FÖR VARMT! Det går inte att sova längre!


Snart kommer broder min hem från jobbet igen, vilket ger mig lite tid att spendera med Mårten (den yngsta av brorsbarnen) och tröttna på att spela spel som han vill att jag spelar.

För övrigt så vill jag ge en shoutout till min söta flicka som bara är 12 minuter bort med tåg, men ändå så långt borta!

Men nu till helgen syns vi igen och slår på stora trumman i Västerås!


Det här inlägget var nog det tråkigaste jag någonsin skrivit. Om jag såg någon seriös bloggare skriva ett sånt här dåligt inlägg skulle jag troligen jaga rätt på personen, knacka på hans/hennes dörr och örfila personen i fråga tills den förstod vad för fel den hade gjort!

Ni som läser detta kan spara er en resa för jag börjar örfila mig själv redan nu!

Ha det gott i sommarvärmen!

//Lajjas *KLATSCH KLATSCH KLATSCH* "aaaaaaaaaaaaj!"

Ps, Om jag förargat någon under fredagens festligheter ber jag ödmjukast om ursäkt! Jag har visat prov på bättre manér! Ds.

Kommentarer
Postat av: Rouba Toubal

Lajjas din tokfan! :)
Här kan du räkna lite får tills nästa gång du ska sova:
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får*
*får* *får* *får* *får* *får* *får* *får* *får* *får* *får* *får* *får* *får* *får* ... nej får får lamm!

2007-06-12 @ 11:21:24
URL: http://www.roubatoubal.com
Postat av: Putte Björnen

Känns som alla skaffar blogg numera. vissa ska absolut inte ha någon och somliga måste definitivt ha någon. Du tillhör den senare gruppen! Äntligen!

2007-06-12 @ 15:57:14
URL: http://biodlarpatrik.blogg.se
Postat av: Sara Kusin

Erhum... Kusin 1 i stort behov av hemligt recept på antibakiskur. Spill bönorna bro!
Kraaam!

2007-06-12 @ 21:33:41
Postat av: andrea

jag tror inte att utesluta "en till öl" får dig att bli din ålder. det skulle helt enkelt inte passa sig. du är ju en av oss! 26? pyttsan! :p

2007-06-15 @ 16:40:15
URL: http://neonrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0