BLOGG!

God dag alla mina undersåtar! Så ljuvligt världen är med er i mina bakhasor!

Jag har skaffat en blogg! Jag har ingen aning om varför eftersom jag är världens troligen ointressantaste människa.

För mitt första inlägg tänkte jag berätta vad jag gjort idag!

INTE ETT JÄVLA SMACK!

Helt sjukt! Jag vaknade och gick upp, sen dess har jag suttit framför datorn o gjort totalt meningslösa men tidskrävande småsaker och faktiskt jobbat lite på en hemtenta som jag har. Just ja... jag gick och handlade oxå.

Förutom det har dagen sprungit iväg från mig. Det är ohyggligt varmt ute, hade jag energi hade jag kastat mig ut i shorts o sprungit ner till vattnet för att titta på saker som kom flytande, saker som sjönk eller bara suttit där och njutit av vädret.

Men det har jag inte gjort.

Dessutom tror jag att jag äntligen fått allergier. Jag har haft lindriga besvär tidigare sommrar som gått över efter några dagar, men nu tror jag att skiten är kvar för att stanna. Varje morgon vaknar jag nämligen och jag undrar om jag gått ut o lagt mig med ansiktet ner i en sandlåda några timmar. Halsen är helt körd, näsan likaså. Om det inte vore så sjukt varmt ute så skulle jag tro att jag hade feber oxå.

Nåväl... snart är det slut med den skiten. Sommarlovet börjar o då ska jag sova i ett syrgastält med steriliserade pyjamasbrallor varje natt. Jag längtar.

Ha en trevlig sommar och till er allergiker där ute: Keep on nysing!

//Lajjas

Kommentarer
Postat av: Johan Degelbrekt

Vad kan man säga. Du har inte gjort ett piss.
Du kunde även ha gjort detta, men som du missat:
* skrivit en blogg
* skaffat vänner som inte är bakom flötet (som jag)
* gjort waterwake-effekter bakom båtar och ljussättning till lite banor i Battlefield Bad Company
* dragit en handtralla med handkräm och joltcola!

Postat av: Sara Kusin

Hej kusin!
Vad kul att se att du anstränger dig lite grann i sommarvärmen. Det må vara nonsens, men roligt sådant. Ser fram emot att få läsa om fler av dina äventyr i The great city of Falun. Just det, jag har äntligen lärt mig var det är du håller hus nu för tiden. Jag visste att du inte skulle svika din släkt och stanna kvar på holmen av stockar, det är härligt att se att du följer i utvandrarnas spår.
Puss och kram och när får man egentligen se dig igen?

2007-06-07 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0